sobota, 10 września 2016

KONKURS Z PASJĄ [WYNIKI]

W sierpniu miałam okazję przeczytać przecudowną powieść Amy Harmon Prawo Mojżesza. To jedna z lepszych książek, jakie czytałam w ostatnim czasie i nadal jestem pod jej wrażeniem, a moją recenzję możecie znaleźć na blogu o, tutaj. Chciałabym, aby jak najwięcej osób poznało tę chwytającą za serce opowieść, dlatego we współpracy z wydawnictwem Editio Red przygotowałam dla Was konkurs, w którym będziecie mieli możliwość wygrać dwa egzemplarze tej poruszającej powieści. :)

Prawo Mojżesza to opowieść o dwójce młodych ludzi, w których życiu ważna jest pasja. Mojżesz jest utalentowanym malarzem, a Georgia kocha konie. To właśnie ich miłość do malarstwa i koni zainspirowała mnie do wymyślenia dla Was zadania, które związane będzie z Waszą pasją. :)

Co musicie zrobić, aby mieć szansę na wygraną? Wystarczy, że w komentarzu pod tym postem opowiecie mi o swojej pasji – co jest Waszym hobby/pasją/bzikiem, dlaczego tak bardzo to kochacie, skąd wzięło się Wasze zainteresowanie akurat tą pasją. Dwie odpowiedzi, które uznam za najciekawsze, nagrodzę książkami. :)


Zasady konkursu:
1. Organizatorką konkursu jestem ja, właścicielka bloga Zaczytana Dolina, a sponsorem nagród jest wydawnictwo Editio Red.
2. Nagrodą w konkursie są dwa egzemplarze powieści Prawo Mojżesza Amy Harmon. W konkursie wygrywają dwie osoby.
3. W konkursie udział może wziąć każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski
4. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod tym postem opowiedzieć o swojej pasji. Forma i długość wypowiedzi dowolna.
5. Nie musicie lajkować fanpage'a, obserwować bloga czy udostępniać bannera, jednak będzie mi miło, jeśli to zrobicie.
6. Zwycięzcami zostaną osoby, które w mojej ocenie udzielą najciekawszej odpowiedzi.
7. Konkurs trwa od 10.09. do 20.09.2016 r. do godziny 23:59.
8. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w tym poście w ciągu trzech dni od zakończenia konkursu.
9. Po ogłoszeniu wyników konkursu, zwycięzcy zobowiązani są w ciągu trzech dni przesłać adres do wysyłki nagrody na maila marta.tadych@gmail.com. Jeśli po upływie trzech dni tego nie uczynią, nagrodę otrzyma inna wybrana osoba.
10. Jako organizatorka, zastrzegam sobie prawo do zmiany zasad konkursu w czasie jego trwania.
11. Udział w konkursie oznacza akceptację jego zasad.
12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.)


Zachęcam Was do wzięcia udziału i życzę wiele kreatywności przy pisaniu odpowiedzi. :)
Zaczytanego dnia,





AKTUALIZACJA 23.09.2016 r.

Kiedy ogłaszałam konkurs, nie przypuszczałam, że wybranie zwycięzców będzie tak nieziemsko trudnym zadaniem. Dziękuję Wam serdecznie za udział i przecudowne odpowiedzi. Aż robi się cieplej na sercu, kiedy widzi się, że ludzie potrafią tak pięknie opowiadać o swoich pasjach. :)
Zadecydowałam, iż nagrody otrzymają:
Paula G
Teresa

Serdecznie gratuluję! Teraz czekam na Wasza maile. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.